Integrations Partnere

Integrations Partnere

Vi har inddelt virskomheder, der anvender vores API integration i 2 typer:
Hvis der kommer en forespørgsel ind på ny ønske til integration fra en ekstern leverandør, sendes deres forespørgsel videre til Michael Madsbøll, der tager fat i dem.

1. Trusted Partner
2. Intgrationspartner

TRUSTED PARTNER

Trusted Partner er samarbejdspartnere, der er med at til at gøre salget nemmere for vores sælgere og som direkte anbefaler E-Komplet til deres egne kunder. Der support og leverance er høj rangeret, så der ikke kommer kritik tilbage til EK. Vi hjælper disse partnere og opkræver ikke fakturering for timer på disse partner

Trusted Partner tilbydes også at deltage på ERFA møder.
Følgende er med i denne gruppe:
- Integrator (PowerBI)
- KEATECH (Flådestyring)
- Jublo (Service aftaler)
- KlarPris
- Propbinder

INTEGRATIONSPARTNERE
Integrationspartner er virksomheder, der  ønsker at anvende vores åbne API’er. Der er ingen formel samarbejdsaftale, men blot et ønske om at kunne trække data fra deres kunders E-Komplet eller pushe data ind i E-Komplet.Disse partnere skal betale for konsulentydelser / Teknisk hjælp fra E-Komplet.
Eksempler på integrationspartner:
- HubSpot (CRM)
- Chisa (Entreprisestyringmodul)
- Flådestyring
- Prosave 
- Proløn
- EG Løn
- Dataløn
- Lessor Løn
- Visma Dataløn (Bluegarden)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Følgende bliver sendt til virksomheder der ønsker at have en integration med E-Komplet


Hvor mange kunder har i pt., der efterspørger E-Komplet?

 

Hvor stor er jeres eksisterende kundedatabase inden for håndværksbranchen?

(Fordelt på branche (VVS, EL, Tømrer m.v. og kundestørrelse)

A-kunder mellem 50-400 ansatte

B-kunder mellem 29-49 ansatte

C-kunder mellem 1-28 ansatte

 

Har i 2 referencekunder, der efterspørger integration til E-komplet som vi kan kontakte for at høre om deres brug/Erfaring med jeres løsning.


Før vi indgår integrations samarbejde, skal der være en attraktiv volume, da integrationer har en belastning på vores support og teknisk support afdeling.